نماز مهاجران

اخبار، برنامه ها و گزارشات ستاد نماز جمعه شهر مهاجران همدان
  • نماز مهاجران

    اخبار، برنامه ها و گزارشات ستاد نماز جمعه شهر مهاجران همدان

مشخصات بلاگ

سخنان حضرت امام خمینی(ره)

نماز جمعه پشتوانه انقلاب و دژ محکم اسلام است.
نماز جمعه ثمره خون شهیدان است.
یکی از برکات این نهضت و انقلاب همین اقامه نماز جمعه هاست.
نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است.
6نماز جمعه از بزرگترین عنایات حق تعالی به نظام جمهوری اسلامی است.
نماز جمعه نعمت بزرگی است که در اختیار ماست اگر این نعمت را قدر دانستیم خداوند برکات آن را افزون می سازد

سخنان مقام معظم رهبری
نماز جمعه یادگار همیشه جاوید امام خمینی(ره) است.
ما نماز جمعه را از انقلاب و امام داریم

نماز جمعه کانون بسیج مردم است.
نماز جمعه یکی از بزرگترین معجزه این انقلاب است.
نماز جمعه یادگار ارزشمند امام و حاصل خون پاک شهیدان اسلام است.
نماز جمعه است که دلها را محکم و ایمانها را قوی می کند.
نماز های جمعه، قوام معنوی و حصار ایمانی جامعه را حفظ خواهد کرد.
نماز‌های جمعه،نقش بسیار بزرگی در موفقیتهای این ملت ایفا کرده اند.
نمازجمعه،مظهر وحدت دلها و نیتها است.
نمازجمعه،دریچه‌ای دلگشا به سوی معنویت و آگاهی است.
به آحاد مردم عرض می کنم که نماز جمعه را مأمن و ملجأ دل و جان خودتان بدانید.

انسان همیشه به نماز محتاج است و در عرصه های خطر محتاجتر.
حقیقتاً این نمازهایى که ما مى‏خوانیم، در واقع اداى بندگان خدا را درمى‏آوریم. بنده به خودم که مراجعه مى‏کنم، این‏طورى مى‏بینم، چون بندگان برجسته‏ى خدا طور دیگرى نماز مى‏خوانند؛ تسبیح که مى‏کنند، تسبیح از دل و جانشان برمى‏خیزد؛ سجده که مى‏کنند، در واقع دلشان سجده مى‏کند.

مدیران دستگاههاى ادارى و دولتى، خود متصدى اقامه‏ى نماز در آن دستگاهها شوند.

نماز برترین چیزى است که مى‏تواند همه‏ى افراد جامعه‏ى مسلمان را به تهذیب اخلاقى و تعالى روحى و معنوى برساند.

نماز تسلّابخش و آرامشگر دلهاى مضطرب و خسته و به ستوه آمده، و مایه‏ى صفاى باطن و روشنى روان است.

نماز جمعه یکى از پایه‏هاى اساسى حفظ نظام اجتماعى و مهمترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم است.

همگان نماز را که داروى شفابخش روح و مایه‏ى صفا و آرامش و نورانیت است، بر همه‏ى کارهاى دیگر مقدم دارند و در هیچ شرایطى خود را از آن محروم نسازند و هرگز به بهانه‏ى مشغله و گرفتارى، این حضور رهایى‏بخش در محضر آفریدگار رحیم و کریم و عزیز را از دست ندهند.

آخرین مطالب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم.

نمازجمعه این هفته شهرمهاجران به امامت حجه السلام مینایی وفابرگذارشد

که ایشان درخطبه اول باتوصیه نمازگذاران به تقوای الهی سعادت دنیاوآخرت رادرتقوابیان کردندوهمچنین روزه داری راراهی به سوی تقوابرشمردندواهل روزه رااهل کرامت خواندندواهل کرامت رااهل تقوا...

ایشان باهشدارازعبادت ظاهری 

به توصیه نمازگذاران به توجه به نیازمندان وصله رحم وامدادوکمک به یتیمان پرداختند.


امام جمعه محترم شهرمهاجران درخطبه دوم باستایش وحمدمحمدوآل مطهرش به مسائل جاری روزپرداخته

ایشان باقرائت آیه شریفه 52سوره فرقان عدم اطاعت وپیروی ازکفار ومجاهدت ومبارزه همه جانبه باکفاررا تبعین کردند

ایشان فضای مجازی وسایبری رادوجبهه مرموزوخطرناک دانسته وبه تشریح این موضوع پرداختندکه تلگرام یکی ازآن فضاهای مجازی هست که سرورآن درخاک انگلستان وکه توسط صهیونیست های روس تبارراهندازی شده است.درحالی که دفترمرکزی تلگرام دراسرائیل وریاست آن وبه سرمایه گذاری فردی به نام راشویلی که عضوکنگره صهیونیستی است اداره میشود.

ایشان با یادآوری این مطلب که روزنامه گاردین انگلستان مدعی شده که کاربران تلگرام درایران سرمایه ایی برای انگلستان هستندبرای تاثیرگذاری برانتخابات سال96خیزبرداشته اند.

درادامه خطبه امام جمعه گرامی مهاجران بمناسبت روزاکرام ودرپیش بودن فرخنده میلادکریم اهل بیت علیهم السلام باسخنی ازامام خمینی ره که راضی نشویدمحترمین بی بضاعت ازسختی معاش رنج ببرندبه بیان سیره امیرالمومنین دررسیدگی به محرومین پرداختند.

ایشان درادامه خطبه بابیان این نکته کهدراسلام پرداختن به اموراقتصادی مردم جزواوجب واجبات حکومت هاستبه ذکراولویت های حکومت اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم پرداختند.ایشان اولویت اول راسیرکردن شکم مردم ولزوم بهبودبخشیدن معیشت وهمچنین مدیریت وبرنامه وتلاش بی وقفه مسئولان دانستند.


حجه السلام مینایی وفادرادامه به تبین محورهای اصلی سخنان رهبری حکیم انقلاب درجمع قاریان قرآن وهمچنین مسئوالان وکارگزاران نظام پرداختند.

ایشان باذکراین جمله ازرهبرمعظم که اگرآمریکایی هابرجام راپاره کنندماآن راآتش میزنیم به تاکیدبرتوصیه های رهبری برای شتاب اقتصادمقاومتی وتحقق این امرپرداختند.

ایشان بایادآوری وتبین این سخن ازمقام معظم رهبری که نقشه دشمن برای ازبین بردن توانمندیهای جمهوری اسلامی ست به بیان توانمندی های جمهوری اسلامی ازقبیل ایمان اسلامی پیشرفت های علمی وتوانمندی اقتصادی ودفاعی وجمعیت جوان پرداختند.

ایشان بایادآوری اینکه دشمن عبارت است ازشبکه استکبارکه درراس آن دولت آمریکاقرارداردوهمچنین شبکه صهیونیستی که مظهرآن رژیم جعلی اسرائیل است.

ایشان بابیان این نکته که ذات آمریکاتغییری نکرده هشداردادندکه کنارآمدن باآمریکاوحل مشکلات توهمی بیش نیست به مطلب اشاره کردندکه مسئله اصلی آمریکایی هاموجودیت نظام اسلامی ایران است که بامذاکره ورابطه حل نمیشود.

ایشان بایادآوری این مطلب ازآیت الله خامنه ایی که به صراحت ازجوانان انقلابی ومومن دفاع کردندوابرازارادت خودرابیان فرمودند.

درادامه خطبه امام جمعه محترم باپاسداشت مقام وخدمات شاعرمرحوم شده حمیدسبزواری پرداختند.

وی همچنین بااشاره بارسوایی سازمان ملل درتائیدجنایات رژیم کودکش عربستان سعودی به ناکارآمدی این سازمان پرداختند.عربستان مایه ننگ است چه درفهرست بماندیانماند.


ایشان درادامه به تحلیل موضوع فیش های چندصدملیونی واماواگرهاپرداختند.

وسلام علی عباداصالحین...

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۷
نماز جمعه شهر مهاجران همدان

امام جمعه شهر مهاجران همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن اشاره به آغاز بکار مجلس شورای اسلامی و سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان، مهمترین وظیفه نمایندگان را پیگسیری مطالبات رهبری بیان و بر لزوم جدیت مسئولین و نمایندگان در ادای وظیفه نمایندگی تصریح کردند.

حجةالاسلام مینایی وفا با اشاره به بیانات رهبری معظم و مطالبات ایشان از مجلس، دغدغه های ایشان را در مورد اشتغال و معیشت بازیادآوری کرده و گفتند؛

نمایندگان مجلس نماینده و وکیل مردم اند و باید در راستای وکالتی که بر عهده ایشان واگذار شده مشکلات و نیازهای مردم را پیگیری و در راستای ایجاد بستر و ریل حرکت صحیح دولت اقدام نمایند و از دولت توضیح بخواهند.

ایشان با انتقاد از عملکرد مجلس نهم یاد آور شدند؛ چرا باید سه سال از عمر دولت بگذرد ودوسال از ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی بگذرد ولی نمایندگان از دولت و وزرا و رئیس جمهور پیگیری و توضیح درباره میزان تحقق وعده های خود دولت و نیز مطالبات رهبری را مطالبه نکنند.

ایشان تصریحکردند؛ این رویه برخلاف روحیه انقلابی و مطالبه گری و پیگیری درد اقشار ضعیف است.

وی در پایان اظهار امیدواری کردند مجلس دهم با همت و پشتکار و دقت و ظرافت، به وظابف قانونی خود عمل ونگرانیهای رهبری معظم انقلاب را با روحیه انقلابی برطرف نماید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۱
نماز جمعه شهر مهاجران همدان
چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

بخش های #مهم صحبت های دیشب امام خامنه ای

بخوانید و نشر دهید ...💥

🔶بخش های مهم صحبت های دیشب امام خامنه ای

🔵برنامه امروز دشمن این است که توانمندیهای_جمهوری_اسلامی را  متوقف کند یا از بین ببرد یا اقلا از رشد آنها جلوگیری کند؛ ما باید تا جایی که میتوانیم توانمندیها را افزایش دهیم/ بنده بارها تکرار کردم باید کشور قدرتمند بشود و توانمندیهایمان را افزایش بدهیم/ اگر افزایش دادیم آن وقت میتوانیم به مردم بگوییم مردم آسوده باشید.

🔵موافقان و مخالفان برجام هر دو مبالغه می‌کنند/ نکاتی که می‌گویم مطلقاً مربوط به برادرانی که زحمت کشیده‌اند نیست بلکه به طرف مقابل است/ برجام یک خلل و فرجی دارد که موجب سوءاستفاده‌ی دشمن شده است.

🔵ما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم.

🔵در برجام طرف مقابل وظیفه‌اش رفع تحریم‌ها بوده که برطرف نکرده/ مسئله‌ی بانک‌ها حل نشده/ مسئله‌ی بیمه‌ی نفتکش‌ها در سطح محدودی انجام می‌شود/ پول‌های نفت و پول‌هایی که در دیگر کشورها داریم به ما داده نمی‌شود/ آمریکایی‌ها بخش مهمی از تعهداتشان را انجام ندادند اما ما پیش‌پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و غنی‌سازی ۲۰ درصد و فردو و اراک را تعطیل کردیم.

🔵این تصور غلطی است که با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ این درست نیست؛ نمی‌توانیم بر توهم تکیه کنیم/ بحث بر اصل موجودیت جمهوری اسلامی است و با #مذاکره حل نمی‌شود/ بعضی خیال می‌کنند که دشمنی‌ها به‌خاطر ستیزه‌گری ما با آمریکا است. جمهوری اسلامی با فرانسه چه کرده؟ چرا فرانسه در مذاکرات هسته‌ای نقش پلیس بد را اجرا کرد و چرا کشورهای هلند و کانادا دشمنی می‌کنند؟

🔵در حرم امام خمینی(ره) راجع به جوان‌های مؤمن و انقلابی چند جمله‌ای گفتم؛ در بیرون جنجالی راه انداختند که فلانی جوان‌های انقلابی را تقویت می‌کند. این چیز جدیدی نیست، پنهان هم نیست: "بنده به جوانان_انقلابی متدین ارادت دارم".
جوانی که توانش را صرف انقلاب می‌کند با جوانی که وقتش را صرف خوش‌گذرانی و ماشین‌سواری و... می‌کند یکسان نیست؛ بله حقوق اجتماعی‌شان یکی است، اما این جوان‌هایی که بعضاً پول ناچیزشان را هم برای کار انقلابی خرج می‌کنند با آن جوان خوش‌گذران و به قول خارجی‌ها "لُمپن" فرق دارد

👥 کانال افسران جنگ نرم:
telegram.me/joinchat/BBmAijuziGuvGYFvBvde2w

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۰
نماز جمعه شهر مهاجران همدان